Plastic & Aesthetic

מנתח פלסטי מומלץ

מנתח פלסטי מומלץ

בבואכם לבחור מנתח פלסטי מומלץ, עליכם להביא כמה וכמה גורמים בשיקול הדעת באיזה רופא לבחור. הנה סקירה קלה של כל הגורמים החשובים ביותר לבחירת מנתח פלסטי מומלץ אשר תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ותיתן לכם את התוצאה הנפלאה שאתם כל כך מצפים לה.

כיצד לבחור מנתח פלסטי?

ניסיון – נתחיל מהדבר הטריוויאלי ביותר. ניסיון הוא האלמנט המכריע ביותר בבחירת מנתח פלסטי לביצוע הניתוח. לד"ר מור רזומה עשיר ומגוון של הצלחות הן כמי שעבר הכשרות מקצועיות נחשבות בארץ ובחו"ל והן כמי שידוע בקהילת המנתחים הפלסטיים כאחד המובילים בתחום עם שיטות טיפול זוכות פרסים אשר זיכו אותו בפרסים והביאו אותו להתארח בכמה תכניות טלוויזיה.

ד"ר אלדד מור הוא מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית, מצטיין בית הספר לרפואה על שם רפפורט בטכניון חיפה, מומחה כירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם ירושלים ובעל שורה של הישגים ועבודות שהעשירו את ניסיונו הרב בתחום

(מוזמנים לקרוא על כך עוד בדף הבית של האתר).

מתוקף היותו בעל ניסיון במגוון עשיר של טיפולי אסתטיקה עם ובלי התערבות כירורגית (תפריט הטיפולים באתר) מין הסתם איכות הטיפולים עולה ואין צורך להכביר על כך במלים .

כישרון – ישנם מנתחים פלסטיים רבים וטובים אך רק מעטים זוכים להד תקשורתי כמו גם לקבלת פרסים ואותות הצטיינות על שיטת טיפול חדשה. אין ספק שבפן הזה הכישרון אכן מדבר ויעידו על כך לא רק פרסים ותעודות וציוריו התלויים במרפאה אלא גם מאות מטופלים ומטופלות מרוצים ומרוצות שעברו תחת ידיו של ד"ר מור.

התמחות – זקוקים למנתח פלסטי טוב ? בררו מה תחום ההתמחות שלו ומה הטיפולים שהוא אוהב לבצע ומבצע בתדירות הגבוהה ביותר. כך תבטיחו לעצמכם להגיע לרופא מנתח שאוהב את עבודתו וידוע לעשות אותה כמו שצריך. רופאים רבים שולטים במגוון טיפולים אך לכל רופא מנתח יש את הטיפולים בהם הוא שולט יותר מאחרים.

מיקום, מחיר וכדומה – בסופו של דבר בארצנו הקטנה אין משמעות למיקום הקליניקה אך תמיד נחמד שהיא נמצאת בקרבת מקום או לכל הפחות מאפשרת חנייה נוחה, חדר טיפולים ברמה גבוהה, ושירות מעולה שייתן לכם את התחושה שהגעתם למקום הנכון. כמובן שגם מחיר הטיפול הוא פקטור  בבחירת מנתח פלסטי אך כשמדובר בפנים ובגוף שלכם אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, לפרטים נוספים צרו קשר.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >