Plastic & Aesthetic

מתיחת פנים רופאים מומלצים

מתיחת פנים רופאים מומלצים

מתעניינים בביצוע ניתוח מתיחת פנים? ד"ר מור מבצע את הטיפול האפקטיבי ביותר לאחר שלמד את התחום והביא את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר בעולם והינו מנתח פלסטי בעל ניסיון רב בניתוחי פנים ,שיודע להציע את הטכניקה הטובה ביותר לביצוע הניתוח הנכון. אחרי הכול אלו הפנים שלכם ואם בחיפושיכם אחר רופא מנתח מומחה, הגעתם אל ד"ר אלדד מור, הגעתם לידיים טובות ומקצועיות ואתם יכולים להניח את פניכם בידיו.

מתיחת פנים רופאים מומלצים

ניתוח מתיחת פנים הפך בשנים האחרונות לאחד הטיפולים הנפוצים ביותר בעולם להצערת המראה ועור הפנים. כל סימני הגיל, קמטים, רפיון, סנטר כפול וכדומה מקבלים שיפור עצום לאחר הניתוח ואתם זוכים לפנים חדשות וצעירות בכמה שנים עם מראה טבעי לחלוטין והרגשה נפלאה.

איך נעשה הטיפול?

ניתוח מתיחת פנים מבוצע בעזרת חתכים נסתרים בתוך קו השיער ובקווים אחרים ולא רציפים. לאחר מכן עור הפנים מורם בצורה עדינה וזהירה אל מעל הרקמות מתחתיו וכך ניתן לגשת למעטפת שרירי הפנים אשר תומכת ברקמות הפנים.

במהלך הניתוח הרופא מרים ותופר את מעטפת השרירים למקום הנכון וכך נוצרת למעשה תמיכה לרקמת הפנים הרפויה. הקמטים מוחלקים כתוצאה מהרמה זו, עודף העור מוסר, וכך אתם זוכים לפנים צעירות בכמה שנים.

זהו הליך מורכב שצריך להתבצע בעדינות ובמשנה זהירות ויש להקפיד על סימטרה והסתרת הצלקות . לכן יש חשיבות למקצועיות המנתח ובחירת רופא מנוסה שייתן לכם ביטחון שהניתוח יצליח.

מעוניינים לבצע ניתוח הרמת פנים אך חוששים? תנו לנו להרגיע אתכם והגיעו אלינו לפגישת ייעוץ במהלכה נסביר לכם מה הסיכונים ומה התוצאות האפשריות של ניתוח זה. כמובן שהחששות שלכם מובנים אך כאשר הניתוח בוצע בקליניקה מכובדת על די רופא מוכר ומנוסה כמו ד״ר אלדד מור אין לכם מה לחשוש והתוצאות הצפויות לאחר הניתוח, יאפשרו לכם ליהנות מהניתוח למשך שנים רבות לאחר שתחליטו ללכת על זה בלי להביט לאחור.

אנו כאן בשבילכם לכל שאלה, התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע הרצוי על הניתוח כמו גם על כל עשרות טיפולי האסתטיקה האחרים שאנו מבצעים במרפאה של ד"ר מור.

חייגו עכשיו לקבלת מענה אנושי ומידע על ניתוח מתיחת פנים. המחיר נקבע לאחר שיחת ייעוץ  ובדיקת התאמה ובהתאם למצבכם הבריאותי וגורמים נוספים. נתראה בקליניקה.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >