Plastic & Aesthetic

מנתחים פלסטיים מומחים

מנתח פלסטי מומחה

לא מרוצה מהמראה שלך? מעוניין או מעוניינת לבצע ניתוח פלסטי אך יש בך חשש שמא הניתוח לא יצליח, יסתבך ולא יביא לתוצאות הרצויות? ד"ר מור הוא מהרופאים הבכירים והמוכרים ביותר בארץ בתחום הניתוחים הפלסטיים, מתיחות הפנים, הוצאת סיליקון מהשפתיים ועוד עשרות טיפולים נוספים המתבצעים בשיטה ייחודית ובלעדית בארץ ובעולם! מחפשים מנתחים פלסטיים מומחים? ד"ר מור הינו רופא ידוע בארץ בתחום ניתוחי האנטי אייג'ינג, הצערת העור ושיפור מראה העור והפנים, המציע מגוון טיפולים רפואיים בקליניקה,עם או בלי התערבות כירורגית!

מנתח פלסטי מומחה – ד"ר אלדד מור

ד"ר אלדד מור הינו מנתח פלסטי מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית, בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה בטכניון. הרופא המנתח התמחה בכירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים והינו חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובאיגוד הבין לאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

בין אם אתם זקוקים לניתוח הרמת חזה, שאיבת שומן או כל ניתוח אסתטי או פלסטי אחר, הגעתם לידיו המיומנות הבטוחות של רופא בעל ניסיון עשיר ושיטות טיפול מהמתקדמות ביותר.

בין הטיפולים המוצעים בקליניקה: טיפול מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, טיפול להסרת סיליקון מהשפתיים, הגדלת חזה, הרמת חזה או עיצוב והקטנת חזה, ניתוח הגדלת ישבן, שאיבת שומן לפיסול הגוף, מתיחת בטן, ניתוחי אף ואוזניים, טיפולים כירורגיים שונים, גניקומסטיה, עיצוב הטבור, הזרקות חומרי מילוי כמו חומצה היאלרונית ובוטוקס לטיפול בקמטים ועוד

ניתוחים פלסטיים בטכנולוגיה מתקדמת

במסגרת הכשרתו כמנתח פלסטי עבר ד"ר מור  מספר רב של השתלמויות מקצועיות וקורסים חדשניים במרכזים רפואיים מובילים באירופה ובארה"ב, השתתף באופן פעיל בכנסים בינלאומיים, והוא ידוע ביכולותיו האומנותיות וכישוריו הכירורגיים לצד יכולת אבחון נדירה למציאת פגמים אסתטיים ותיקונם על הצד הטוב יותר במחירים נוחים.

מוזמנים להתרשם מ״תפריט״ הטיפולים המלא באתר, לקבל אינפורמציה חשובה לגבי התאמה לניתוחי האסתטיקה השונים ולהשאיר פרטים באתר או ליצור קשר עכשיו ולקבל ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות כאשר הגעה לקליניקה היא הדרך הטובה ביותר.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >