Plastic & Aesthetic

פיסול האף והסנטר בעזרת חומצה היאלרונית

פיסול הסנטר שלא ע"י ניתוח CHIN AUGMENTATION

סנטר נסוג פוגם באסתטיקה של הפנים. כאשר קיים סנטר נסוג האף יראה גדול יותר, הלסת העליונה תיראה בולטת יותר וקו הלסת שמתחבר לסנטר עשוי להראות דל. לסנטר חשיבות מכרעת בקו הפרופיל של הפנים והפרופורציות הנכונות של הפנים.

פיסול הסנטר וקו הלסת נעשה בעזרת חומצה היאלורונית או רדיאס – RADIESSE. רדיאס הינו חומר מילוי על בסיס של קלציום הידרוקסיל אפטיט בהזרקה, עם אפקט הרמה להחזר מיידי של נפח העור. החומר נמצא באופן טבעי ברקמות שונות בגוף. ד"ר אלדד מור יבצע את ההזרקה לאחר אלחוש מקומי ע"י משחה שתמרח ע"פ עור הסנטר. התוצאות מיידיות ונשארות לשנה ואף יותר.

מטופלים המעוניינים לשפר את מראה האף שלהם בעזרת הזרקה של חומצה היאלורונית או פיסול הסנטר וקו הלסת בעזרת הזרקת רדיאס ,פונים למרפאתנו לשם כך.

ד"ר אלדד מור יבדוק את המטופל/ת . יתאים את הטיפול הנכון . יסביר את תהליך ההזרקה, יתאם ציפיות, סיבוכים אפשריים כמו : כאב, שטף דם , נפיחות קלה ועוד.


פיסול האף שלא ע"י ניתוח אפשרי בעזרת חומצה היאלורונית, כמו רסטילן. הטיפול יבוצע בידיו המנוסות של ד"ר אלדד מור, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, באמצעות טכניקות טיפול חדשניות.

לד"ר אלדד מור ניסיון וותק של מעל ל 25 שנים, והוא נחשב לאחד הרופאים הפלסטיקאים המובילים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית כולל הזרקות.

יש לך גבנון או גשר האף שקוע , אסימטריה או פגם במראה האף , או במקרים בהם המטופל/ת עבר ניתוח אף והינך מעוניינ/ת לתקן פגמים אלו. ד"ר אלדד מור יבצע את ההזרקה ע"י חומצה היאלורונית ייעודית לאף. חומצה היאלורונית , הינה חומר המצוי באופן טבעי בגוף. חומצה היאלורונית קושרת אליה מים.מספקת לחות ונפח. באמצעות הזרקה פשוטה וקלה של חומצה היאלורונית כגון : רסטילן, ג'ובידרם, סטילאז ועוד,ממלאים את הנפח החסר . נעזרים בהרדמה מקומית ע"י משחה. ההזרקה נמשכת דקות ספורות והתוצאה נראית לעין באופן מיידי. חומצה היאלורונית נספגת עם הזמן, ובאף מחזיקה עד כשנה.