Plastic & Aesthetic

מילוי מיני מתיחת פנים - Mini Face Lift

ד"ר אלדד מור מביא למרפאתנו את החידושים האחרונים ביותר בתחום ניתוחי הפנים. כל טכניקה, שנוסתה וצלחה בעולם, וכל פטנט, שיצא לאור והוצג בכנסים בינלאומיים, באים לידי ביטוי בניתוחים המבוצעים על ידיו.כאן מדובר בניתוח שד"ר אלדד מור פיתח בעצמו ,והוא קורא לו MINI-MINI FACE LIFT.התוצאה: מראה טבעי המאריך ימים.

ניתוח המיני-מיני מתיחת הפנים

ניתוח המיני-מיני מתיחת הפנים נמנה עם הניתוחים הפופולאריים ביותר להצערת מראה הפנים.מאז שד"ר אלדד מור פיתח אותו. מתיחת פנים מפחיתה רבים מסימני הגיל כגון רפיון של עור הפנים, JOWLS (צניחת ה"בולדוג" בסנטר) וקמטים עמוקים עם החלמה מינימלית. ניתוח המיני-מיני פנים מתבצע בהרדמה מקומית. ללא חבישה. ההחלמה מהירה והחזרת לשגרה מיידית.כל מקרה נדון לגופו, והפתרון המוצע מותאם לנתוניו הבסיסיים.מיני-מיני מתיחת פנים מבוצעת ע"י חתכים חבויים מתחת לפאות השיער ולפני האוזן. עור הפנים מורם בעדינות מעל הרקמות שמתחתיו, ועל ידי כך מתאפשרת גישה חלקית למעטפת שרירי הפנים שמורמים אף הם.על מנת לשמר את התוצאה לאורך זמן, ד"ר אלדד מור "מרים" ותופר את מעטפת השרירים לפוזיציה חדשה, כך שנוצרת תמיכה לרקמה הצנוחה. אח"כ מורם העור כלפי מעלה בכיוונים הטבעיים של הפנים, כך שמוחלקים הקמטים העמוקים והאזורים הצנוחים של הפנים. באופן זה מתקבל מראה צעיר ורענן יותר. עודף העור מוסר, והחתכים נתפרים בעדינות רבה על מנת למזער את ההצטלקות וכדי לקבל מראה טבעי וסימטרי.

תוצאות ניתוח מיני-מיני מתיחת פנים

אלפי המנותחים, שעברו מתיחת פנים תחת ידיו של ד"ר אלדד מור, נראים צעירים ורעננים יותר. גודל ההצלחה מותנה בגיל הבסיסי, במבנה הפנים ובדרגת האלסטיות של העור. לד"ר מור חשוב בעיקר לשמור על מראה טבעי ומאוזן.התוצאה: מראה טבעי המאריך ימים.ה