Plastic & Aesthetic

ניתוח מתיחת צוואר

ניתוח מתיחת צוואר נמנה על ההתערבויות הכירורגיות – פלסטיות הנפוצות ביותר, ופעמים רבות משולב ביחד עם ניתוח להרמת פנים. חשוב לדעת כי בישראל פועלים לא מעט מרכזים ומרפאות שבהם ניתן לעבור ניתוח פלסטי צוואר, והם נבדלים זה מזה בהיבטים כגון גישה טיפולית, אופי השירות, רמה מקצועית, ותק וניסיון של המנתח. על מנת שתוכלו לבחור בצורה הולמת מרפאה לניתוח מתיחת צוואר מובאות לפניכם מספר המלצות בסיסיות.

כמה מילים על ניתוחי צוואר

לפני שנספק המלצות לבחירת מרפאה חשוב שתדעו כמה פרטים על הניתוח עצמו. ראשית, הצוואר הוא מהאזורים שמשפיעים בצורה הברורה ביותר על המראה החיצוני ועל יצירת חזות מבוגרת, עקב אובדן של קו הלסת המפריד בין הצוואר לפנים. דוגמא בולטת ונפוצה לכך היא "סנטר כפול" הנוצר מעודף שומן באזור תת לסתי, ושרירים רפויים בחלק הצוואר הקדמי שמושכים מטה את העור ויוצרים קפלים בלתי אסתטיים. הניתוח עצמו, שמתבצע על ידי ד"ר אלדד מור, נעשה דרך חתך מוסווה בעור שמתחת לסנטר, דרכו מפריד המנתח את עור הצוואר ומסיר את השומנים העודפים שאחראיים על מראה הסנטר הכפול. לאחר מכן ד"ר מור יתפור את השרירים הרפויים וירים את עודפי העור אל מאחורי האוזניים.

בחירת מרפאה לניתוח

למרות שמדובר כאמור בניתוח פלסטי נפוץ, עדיין מדובר בהליך כירורגי מורכב המצריך מיומנות רבה העולה לכדי אומנות בהשבת חזות צעירה, רעננה ומאוזנת לאזור הצוואר. על כן, בראש ובראשונה ישנה חשיבות גדולה לבחירה במנתח פלסטי ותיק ומנוסה שכבר ביצע בעבר לא מעט ניתוחי צוואר, כדוגמת ד"ר אלדד מור שזוכה למוניטין מצוין בארץ בזכות כישוריו, אבחנתו הדקה ויכולותיו האומנותיות. שנית, חשוב להתרשם מהגישה הטיפולית במרפאה ואופן יישומה בשירות הניתן למטופלים. במרפאתנו דוגלים ביצירת קשר אישי וטוב עם כל מטופל, בהקשבה לצרכיו וניסיון כנה לענות עליהם, וכן בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר ובשקיפות מקצועית עם מתן הסברים מפורטים על האפשרויות הקיימות והשלכותיהן. ד"ר מור בעצמו מסביר למטופל באופן מדויק ומפורט את החסרונות והיתרונות של כל פרוצדורה או ניתוח, לרבות על הסיבוכים האפשריים ותופעות הלוואי, תוך התאמה אישית של ההתערבויות והחומרים לכל מטופל או מטופלת.

למידע נוסף אודות ניתוח מתיחת צוואר במרפאה ולקביעת פגישה עם ד"ר מור, התקשרו כעת לטלפון בטלפון 03-7441618.