Plastic & Aesthetic

כיסים מתחת לעיניים - Lower Eyelids

במהלך הייעוץ אצל ד"ר אלדד מור בשל כיסים מתחת לעיניים ,בעפעפיים תחתונים. יותאם אופן ניתוח במיוחד לנתונייך ולצרכייך.הניתוח מתבצע ע"י חתך המוסתר היטב בקו שמתחת לריסים בעפעף התחתון. ד"ר אלדד מור יסיר (אם יש צורך) את עודפי השומן הלא רצוי או ישתמש בשומן זה למילוי השקעים והכהויות שמתחת לעפעפיים ( TEAR TROUGH ׂׂ) ואח"כ את עודפי העור הקיימים בעפעפיים. לבסוף יתפור בעדינות את החתכים החבויים.

תוצאות ניתוח העפעפיים התחתונים

המנותחים, העוברים ניתוח עפעפיים אצל ד"ר אלדד מור, מרוצים ביותר מהתוצאות המרשימות. המראה הטבעי של צורת העיניים, העור החלק סביב העיניים, היטשטשות המהירה של הצלקות - כל אלה מצעירים את מראה הפנים ומשדרים רעננות.

התכוננות לניתוח עפעפיים

לקראת מעבר ניתוח עפעפיים , כיסים מתחת לעיניים, תיפגשו עם ד"ר מור כדי לבצע מספר בדיקות ולתאם את הציפיות. לתיאום ישנה חשיבות גדולה על מנת שתדעו מה ניתן להשיג בניתוח וכדי שתוכלו לצאת לדרך עם ציפיות ריאליות לגבי התוצאות. בנוסף לכך, בפגישה עם ד"ר מור יבוצעו מספר בדיקות המתחילות בסקירה רפואית מקיפה, לרבות תחלואה כרונית ובעיות עיניים, תרופות ותוספי מזון למיניהם הניטלים באופן קבוע. כמו כן, תבוצע סדרת צילומים ממספר זוויות על מנת שד"ר אלדד מור יוכל לאמוד את ההשפעות של הניתוח לטווח הארוך ולתכנן אותו. בנוסף, ד"ר אלדד מור יבצע כמה בדיקות פיזיות של הגבות, העפעפיים והראייה, ויינתנו הנחיות ספציפיות לגבי מניעת חשיפה לשמש בטרם הניתוח והפסקה של תוספי מזון ותרופות מסוימות.

חזרה לשגרה אחרי הניתוח

כאשר ניתוח העפעפיים יסתיים ותפוג השפעתה של ההרדמה אתם עשויים לחוש כאבים קלים, שבהם ניתן לטפל באמצעות הנחת רטיות קרות עם קרח. כמו כן, ייתכן שיופיעו סימנים כחולים מסביב לעיניים ונפיחות, ואלו בדרך כלל חולפים מעצמם לאחר כשבעה ימים. מומלץ ליטול ארניקה במהלך תקופת ההחלמה. עוד תופעות אפשריות הן רגישות לאור ועיניים דומעות, או לעיתים ראייה כפולה – הכול יחלוף מעצמו. על כל פנים, לאחר הניתוח יהיה עליכם להמתין מספר שעות בחדר ההתאוששות ולאחר כחמישה עד שבעה ימים, לשוב אל המרפאה על מנת להוציא את התפרים. מעבר לכך, על מנת למנוע סיבוכים יהיה עליכם להקפיד לאורך ארבעה עשר ימים בערך על ההנחיות שנותן ד"ר אלדד מור, כגון הימנעות משחייה, מהרמה של משאות כבדים ומפעילות ספורטיבית מאומצת.המעוניינים במידע נוסף אודות המרפאה ועל ניתוחי עפעפיים שמבוצעים על ידי ד"ר אלדד מור, מוזמנים להתקשר עמנו בטלפון 03-7441618. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק מענה לכל שאלה, התלבטות או חשש מפני הניתוח.