Plastic & Aesthetic

מנתח פלסטי מומלץ ברמת אביב

מחפשים מנתח פלסטי מומלץ ברמת אביב?

ד"ר אלדד מור הוא הבחירה המושלמת עבורכם!

בלב רמת אביב שוכנת קליניקה ייחודית המושכת אליה מטופלים מכל רחבי הארץ. שם, פועל ד"ר אלדד מור, מנתח פלסטי מנוסה ובעל שם עולמי, המומחה בכירורגיה פלסטית אסתטית ובמגוון טיפולים קוסמטיים מתקדמים.

הניסיון הרב, היכולות יוצאות הדופן וחוש העיצוב האומנותי המפותח של ד"ר מור הפכו אותו לאחד המנתחים הפלסטיים הבכירים והמוכרים בישראל. הוא ידוע בשיטות הייחודיות שפיתח, ביניהן שיטת "מיני-פנים" למתיחת פנים ללא זמן החלמה והסרת סיליקון מהשפתיים בשיטה פורצת דרך, עליה זכה בפרס הצטיינות.

ד"ר מור הוא בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה ע"ש רפופורט בטכניון, חבר באיגודים הישראלי והבינלאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ובעל ניסיון עשיר שנרכש בהשתלמויות מקצועיות במרכזים רפואיים מובילים בעולם.

בקליניקה הבוטיקית שלו ברמת אביב, נהנים המטופלים מיחס אישי ומקצועי, שירות מסור ושקיפות מלאה לאורך כל התהליך. ד"ר מור מקפיד לבצע בעצמו את כל הניתוחים והטיפולים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות ואיכות.

בין השירותים המוצעים:

  • ניתוחי מתיחת פנים ועפעפיים, כולל שיטת "מיני-פנים" הייחודית: שיטה זו מאפשרת קבלת תוצאות טבעיות ומרשימות ללא צורך בזמן החלמה ממושך.
  • פיסול והגדרת קווי הפנים באמצעות חומרי מילוי, חומצה היאלורונית ושומן עצמי: ד"ר מור ידוע ביכולתו המופלאה לעצב את קווי הפנים ולהעניק להם מראה צעיר ורענן תוך שימוש בטכניקות מתקדמות וחומרים איכותיים.
  • הזרקות בוטוקס וסקולפטרה למראה צעיר ומוקפד: ד"ר מור מטפל בקמטים ובקמטוטים תוך שימוש בחומרי מילוי ובוטוקס בצורה מדויקת ועדינה, תוך שמירה על מראה טבעי.
  • הוצאת סיליקון מהשפתיים בשיטה ייחודית פורצת דרך: שיטה זו מאפשרת הסרת סיליקון מהשפתיים בצורה בטוחה ויעילה ללא צלקות.
  • שיטות ייחודיות להגדלת ישבן באמצעות שתלים ושומן עצמי: ד"ר מור מציע מגוון שיטות ייחודיות תוך התחשבות באנטומיה האישית של כל מטופל ובצרכיו הייחודיים.
  • ניתוחי אף, אוזניים, חזה, הגדלת חזה, מתיחת בטן ושאיבת שומן עיצובית: ד"ר מור מבצע מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים תוך שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר ובהקפדה על תוצאות טבעיות ואסתטיות.
  • הזרקות שומן עצמי למילוי ועיצוב: ד"ר מור משתמש בשומן עצמי של המטופל עצמו למילוי קמטים ועיצוב פנים וגוף, תוך קבלת תוצאות טבעיות ומתמשכות.

גישה אישית וקשובה היא ערך עליון עבור ד"ר מור. הוא מבצע אבחון מקיף ומתאים לכל מטופל תכנית טיפול ייחודית שתביא לתוצאות המושלמות שחלם עליהן.

בנוסף לניסיון הרב ולכישוריו יוצאי הדופן, ד"ר מור ידוע גם ביחסו החם והאכפתי למטופליו. הוא מקפיד ליצור קשר אישי עם כל מטופל, להקשיב לצרכיו ולרצונותיו ולהסביר לו את כל ההיבטים של הטיפול באופן ברור ומובן. ד"ר מור מאמין כי כל אדם ראוי להרגיש יפה ובטוח בעצמו, ולכן הוא שם דגש על יצירת תוצאות טבעיות ואסתטיות המשתלבות בצורה מושלמת במראה האישי של כל מטופל. הוא משתמש בטכניקות המתקדמות ביותר ובחומרים איכותיים בלבד, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות ואיכות.

לקליניקה של ד"ר מור מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ, ביניהם ידוענים, אנשי עסקים ואנשים מן היישוב. כולם נהנים מהיחס האישי, המקצועיות והתוצאות המרשימות שד"ר מור מספק.

אם אתם מחפשים מנתח פלסטי מנוסה ומומחה שיעזור לכם להגשים את חלומותיכם, ד"ר אלדד מור הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

צרו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, ותתחילו את המסע אל היופי האולטימטיבי.

ד"ר אלדד מור

מיקום קליניקה: רמת אביב

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >