Plastic & Aesthetic

מידע חשוב על שאיבת שומן

רוב האנשים מאמינים שניתוחי שאיבת שומן נועדו על מנת לבצע תהליך מלאכותי מהיר וקל יותר של הרזייה ולהשתמש בו במקום להקפיד על פעילות גופנית ותזונה נכונה. שאיבת שומן אמנם מתאימה למי שזקוק לטיפול יעיל "אחת ולתמיד" בבטן, הירכיים, המותניים, הזרועות והישבן אך איננה מתאימה לנשים וגברים שסובלים מעודף משקל. למעשה, שאיבת השומן תהיה מוצלחת ותתאים יותר ככל שהעור אלסטי וגמיש יותר. זאת מפני שהעור אמור להתכווץ למידות הנכונות לאחר הניתוח. בנוסף, מומחים בתחום ממליצים לעבור שאיבת שומן עד גיל 40 מפני שלאחר מכן העור נעשה נפחות אלסטי , לא נוטה להתכווץ מספיק והתוצאות פחות טובות בדרך כלל.

למי פונים כדי לעשות שאיבת שומן?

אם אתם מחפשים ניתוח שאיבת שומן המלצות, מחירים וסוגי ניתוחים קיימים, כדאי לדעת שבכל הניתוחים הפלסטיים, ניתן לבצע את הפרוצדורה בהרדמה כללית או מקומית תלוי במסגרת ההליך הנדרש ועל פי שיקול הרופא. חשוב לבחור ברופא מנתח בעל ניסיון רב בשאיבות שומן ואם יש לכם מכרים או בני משפחה שכבר עברו את התהליך מול רופא מסוים – הרי זה משובח!

איך מתבצעת שאיבת שומן?

לפני הניתוח יסומנו על הגוף אזורי עודפי השומן באמצעות טוש מיוחד. דרך חתך קטן יחדיר הרופא לאחר ההרדמה וקנולות – צינוריות מיוחדות החודרות אל מתחת לעור ושואבות החוצה את השומן. לאחר הניתוח תולבש למטופלים חגורת אלסטית שלוחצת על אזור השאיבה כדי לעודד כיווץ של הרקמות והעור. המחוך ילווה את המנותחים בין 3 שבועות ל-3 חודשים בהתאם להיקף הניתוח שבוצע. סך כל התהליך אורך החל מחצי שעה ועד שעתיים לכל היותר.

מתלבטים לגבי שאיבת שומן המלצות לגבי הצלחת התהליך? כדאי לדעת שמדובר בפיסול של הגוף , שהתוצאה הסופית מדהימה וגורפת מחמאות ותורמת להעלאת הדימוי העצמי ומדרבנת לשמירה על אורח חיים בריא יותר.

רוצות לעבור הליך של שאיבת שומן ומחפשות מנתח פלסטי מקצועי ומיומן שיוכל לבצע זאת? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >