Plastic & Aesthetic

מתי יש צורך לעבור ניתוח פלסטי בשפתיים?

עד לפני עשור שלטו השפתיים הבולטות והבשרניות כמודל היופי הבלתי מעורער של נשים רבות ואפילו גברים. עיבוי השפתיים במטרה להידמות לכוכבות קולנוע ידועות כמו אנג'לינה ג'ולי, גרמו לרבות להזמין לעצמן זריקות סיליקון לניפוח השפתיים, שלמרבה הצער בוצעו על ידי גורמים בלתי מיומנים שפגעו באופן חמור במרקם השפתיים העדין, הותירו גושים ואף גרמו לנדידה של הסיליקון אל אזורים אחרים בפנים והותירו א-סימטריה חמורה או דיספרופורציה בין השפתיים העליונות לתחתונות. עבור כל אלה, יש צורך לבצע ניתוח שפתיים שיתקן את הבעיה.

האם לא ניתן לתקן את המראה המעוות באמצעות זריקה נוספת?

כיום ניתן למצוא פתרונות ידידותיים רבים לניפוח מראה השפתיים והשגת הלוק החושני והבולט כמו חומצה היאלורונית למשל, אך כל מי שזקוק לשינוי מהותי של השפתיים בעקבות טיפולים לקויים שבוצעו בעבר, יצטרך קודם לעבור ניתוחי שפתיים מתאימים שבהם יוסרו בהרדמה מקומית או הרדמה מלאה גושי הסיליקון, יתבצעו תיקונים ליצירת סימטריה במידת הצורך והמראה הטבעי ישוב לקדמותו. רק לאחר מכן ובהתאם להנחיות הרפואיות, יהיה ניתן לבצע עיבוי שפתיים אם בכלל באמצעות חומרים הבריאים והיעילים יותר שנמצאים כיום בתחום הרפואה האסתטית.

טיפים לבחירה ברופא המנתח

היות ומדובר בהליך רפואי-כירורגי שאמור להעניק לך תוצאה אסתטית בריאה ובטוחה, חשוב לבחור ברופא פלסטי מומחה ורב ניסיון בביצוע ניתוח פלסטי שפתיים, המודע לכשלים הרפואיים שליוו את הענף בעבר ופיתח שיטות מתאימות ויעילות לשיפור המראה לאחר שנגרם הנזק. אנשים רבים שחוו טיפול עיבוי שפתיים לקוי בעבר, חוששים ובצדק גם היום מהפרצות ששרלטנים ונוכלים עלולים לאתר על מנת לחדור אל השוק ולהבטיח תוצאות בלי כיסוי הגורמות לנזקים כבדים. לכן אנשים אלה יעדיפו למצוא לא רק את בעל המומחיות המושלם, אלא גם את האדם שיוכל להזדהות עם הסבל והחששות, להכיל ולקבל אותם ולייצר בעיניהם אמינות חסרת פשרות. היות והחיבור לרופא המנתח מהווה כ-90% מהבחירה הסופית, חשוב שלא להקל ראש באישיותו ובניסיונו ובהחלט להעלות בפגישה הראשונית את כל החששות והשאלות שעולות לראש, על מנת שהביצוע עצמו יהיה מושלם וישיב סוף סוף את המראה היפה והטבעי לשפתיים.

שוקלות לעבור הליך פלסטי כלשהו? מחפשות כתובת מקצועית, מנוסה ומיומנת שתוכל לבצע את ההליך הזה עבורכן באופן הטוב והנכון ביותר? אם כן, ד"ר מור הוא מפתח השיטה ובעל הניסיון העשיר ביותר בארץ ובעולם לבעיה זו. ד"ר אלדד מור הוא הכתובת הנכונה ביותר לפנות אליה והמקום המקצועי שבו תוכלנה לקבל את המענה שבו אתן מעוניינות. ליצירת קשר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון וקביעת תור, צרו קשר ב – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >