Plastic & Aesthetic

אחת ולתמיד: כמה עולה סיליקון בשפתיים?

גם אם תתעקשו למצוא אחת כזו, לא תצליחו לאתר קליניקה או מרפאה שלא מתעסקת עם הזרקות לעיבוי השפתיים. המראה הנחשק של שפתיים מלאות, בשרניות וחושניות הפך לנפוץ כל כך בשנים האחרונות, שכל מרפאה בתחום הרפואה האסתטית המכבדת את עצמה, מציעה לבצע את הטיפול אצלה. מה שיוצר כמובן הבדלים במחירי השוק, כאשר כל רופא יכול לדרוש סכום אחר על סמך המומחיות והמוניטין, טכניקות ההזרקה וסדר גודל המרפאה.

לכן לפני שממהרים לתאם תור להזרקת סיליקון בשפתיים מחירים הם הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון ולבצע השוואת מחירים בין הרופאים והמרפאות השונות. כך תוכלו להשיג עיבוי שפתיים מושלם במחיר הטוב מעולם.

מה המחיר וממה הוא מורכב?

המחיר מחושב פר הזרקה ויש להכפיל אותו בהתאם לכמות ההזרקות שיש לבצע על מנת להגשים את עיבוי השפתיים הרצוי – לרוב יש צורך בשש עד שמונה הזרקות מיקרו-טיפות . אם אתם עומדים לבצע הזרקת סיליקון בשפתיים מחיר ממוצע לכל מזרק יהיה בין 800 לבין 1,000 ₪ אך את הצעת המחיר הסופית בלבד תקבלו מהרופא לאחר הפגישה הראשונית וביצוע האבחון מולו. יש לקחת בחשבון שהמחיר משתנה גם בהתאם ליצרן הסיליקון, מוניטין הרופא המטפל והניסיון שצבר, איכות המרפאה ומקצועיות הצוות הפועל בה.

אל תתפתו לזולים ביותר

לכן לפני הכול כדאי ומומלץ לקבל מכל מרפאה אופציונלית את המחיר שלה להזרקה בודדת וכך להשוות מחירים בין המקומות השונים. אל תמהרו לבחור בזולים ביותר! כבר נפוצו בעבר מקרים שבהם מחיר זול היה שווה ערך לאיכות ירודה וחוסר ניסיון מחפיר. בססו את השיקולים שלכם גם על המלצות, מוניטין ורמת מומחיות מעשית ובחרו במקום המשתלם ביותר, שיעניק לכם תוצאה בטוחה ואיכותית, כזו שקולעת בול לשביעות רצונכם. ואם נוצרה אסימטריה לרופא שלכם יהיה מענה.

שוקלות לעבור הליך של הזרקת סיליקון בשפתיים או אולי הליך פלסטי אחר? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לקביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >