Plastic & Aesthetic

מתיחת בטן: הניתוח הפלסטי שכולם חולמים עליו

בטן שטוחה ומוצקה מעידה על הבריאות ובעלת המון מובנים אסתטיים. אבל מה עושים כאשר השנים נותנות את אותותיהן, הלידות מרחיבות ומכווצות את האזור והכרס מופיעה ונעלמת לפי תקופות החיים? מתברר שישנה שיטה מעולה להתמודדות עם העור הרפוי והרופף בבטן, שמחזירה לה את המראה הישן והטוב: מתיחת בטן!

כמה זה עולה?

רגע לפני שאתם ממהרים לברר בנושא ניתוח מתיחת בטן מחירים ותעריפים, כדאי לדעת שלא מדובר בפעולה שיש לבצע כאשר מעוניינים לרדת במשקל ואין לייחס לה כל השפעה על כך.

אז כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? זה תלוי בהיקף הניתוח שאתם עומדים לבצע. בעבור ניתוח סטנדרטי של מתיחת בטן התעריף הממוצע הינו כ-25,000 ₪. הליך ה"מיני" כולל הליך מינורי יותר של ניתוח מתיחת בטן מחיר של כ-15,000 ₪ בממוצע. בעבור ניתוח מתיחת בטן עם שאיבת שומן העלות גבוהה יותר ונושקת ל-30,000 ₪ בממוצע ואילו ניתוח להסרת עודפי עור מהבטן יכול להגיע גם לעלות של 60-70 אלף שקלים.

מידע חשוב

רגע לפני שאתם רצים לבדוק על ניתוח פלסטי מתיחת בטן מחירים ורופאים מטפלים, הנה מידע חשוב לגבי מתיחת בטן:

הריון יכול לבטל ולשבש את התיקון הניתוחי שהתבצע כתוצאה מהתרחבות נוספת של אזור הבטן ולכן כדי להמתין עד אחרי ההריונות כדי לבצע זאת.
הניתוח מתאים גם לנשים וגם לגברים ובמצב שבו הם אינם מצליחים להיפטר מהעור העודף (עם שומן או בלי) באזור הבטן כתוצאה מהריונות, דיאטות או ניתוח קיצור קיבה. הרופא יחליט על הפרוצדורה הניתוחית וישלח אתכם לבדיקות רפואיות נוספות חשובות להצלחת הניתוח.
קיימות 3 טכניקות למתיחת הבטן: קלאסית – חתך לרוחב האגן, כריתת העור והשומנים העודפים, הידוק שרירי הבטן ותפירה. היקפית – חתך אגן סיבובי עם הסרת עודפי עור מהבטן והגב. מיני מתיחה – חתך צר שנועד למתוח בד"כ רק כפל אחד.
הימים הראשונים מצריכים מנוחה מלאה ומומלץ לגייס משפחה וחברים כדי לעזור לכם במטלות בית פשוטות. מומלץ לקחת חופשת מחלה של שבועיים.
חושבים או חושבות לעבור ניתוח מתיחת בטן או אולי הליך פלסטי אחר? אם כן, ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכם. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >