Plastic & Aesthetic

אחת ולתמיד: כמה עולה הקטנת חזה?

נשים רבות חולמות על חזה גדול ושופע שאפשר לשלב אתו מחשוף ותדמית יפה וסקסית. אך בקרב נשים מסוימות, החזה הגדול מידי יוצר הכבדה גדולה מאוד על הגב ואף נוטה להכאיב בביצוע פעולות פשוטות כמו שכיבה על הבטן וביצוע פעילות אירובית. לעתים בעלות חזה גדול מאוד אף מתקשות למצוא חולצות וחזיות תומכות שמתאימות להן. התסכול מוביל רבות מהן אל הקליניקה של הרופא הפלסטי במטרה לבצע ניתוח הקטנת חזה ולהרוויח מידה פחות ,והרבה יותר איכות חיים.

מהו ניתוח הקטנת חזה?

ניתוח הקטנת חזה נחשב לארוך ומורכב יחסית בתחום הרפואה הפלסטית והאסתטית. הניתוח אורך שעתיים עד ארבע שעות בקירוב (תלוי במורכבות הטיפול) ומתבצעת בו הסרת עודפי עור ,רקמת שד ושומן. זאת להבדיל מהגדלת חזה למשל, המתבצעת תוך כשעה בלבד. במהלך הניתוח הפטמה מורמת כחלק מרקמת השד ובהמשך תמוקם בחלק יותר גבוה בחזה. בסיום תתבצע חבישה עם נקזים (צינוריות אלה מנקזות נוזלים ודם שנצברו באזור המנותח) ותישארו לאשפוז ללילה אחד בדרך-כלל.

הקטנת חזה – כמה זה עולה?

אז כמה עולה ניתוח הקטנת חזה? חשוב לזכור: הקטנת חזה יקרה יותר מרוב סוגי הניתוחים הפלסטיים הבסיסיים, מאחר ומשך זמן הניתוח ארוך יותר וסוג הניתוח דורש צבירת ידע וניסיון של שנים ארוכות, שמנתחים צעירים מידי עדיין לא הספיקו לרכוש. לכן כולל ניתוח הקטנת חזה מחירים שנעים סביב 29,000 ₪ ויכולים לעלות גם ל-35,000 ₪ בהתאם למורכבות ההליך.

מה עוד כדאי לדעת?

לאחר הניתוח החזה יהיה נפוח וייתכנו גם כאבים. הרופא ידאג לחבוש את המנותחת היטב ולצייד אותה במשככי כאבים שיקלו על התחושה. כשתוסר התחבושת תוך כמה ימים יהיה על המנותחת לעבור ללבוש חזיית ספורט בלבד לעוד חודש נוסף ולא לבצע שום פעילות שעלולה לגרום לטלטול החזה ולהאט את ספיגת הבצקות והנפיחות. כאשר מחפשים ניתוח הקטנת חזה מחיר הוא אמנם פרמטר חשוב, אך יש צורך להבין לעומק את התהליך וההנחיות לתקופת ההחלמה ולבדוק את רמת מומחיותו של הרופא מבלי להתפשר על ביצוע מקצועי וליווי מלא מטעם המרפאה.

חולמות על חזה קטן יותר או אולי על הליך פלסטי מסוג אחר? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >