Plastic & Aesthetic

איך בוחרים מנתח פלסטי מושלם?

החלטתם סוף סוף ללכת על ניתוח מתיחת בטן? הגדלת חזה? ניתוח אף? נהדר! אז במי לבחור כדי שהביצוע יהיה מושלם? ישנם כל כך הרבה מנתחים פלסטיים מקצועיים ומעולים שם בחוץ, אבל מי מהם הוא הטוב ביותר לביצוע שאיבת השומן, מתיחת הפנים או ניתוח פלסטי מתיחת בטן? ישנם מספר טיפים מוצלחים שיעזרו לאתר את הרופא המקצועי והאמין ביותר, אך חשוב גם לזכור שעליו להשרות תחושת ביטחון גבוהה ולענות על כל השאלות בסבלנות ואדיבות רבה.

בדקו זהות אישית ומקצועית

קודם כל, חשוב שתמצאו את הרופא שיש לו רקע עשיר בניתוחים כמו בניתוח שאתם מעוניינים בו. וודאו שהוא פועל בהתאם להנחיות החוק. בקשו לראות תעודת מומחה בכירורגיה פלסטית הניתנת מטעם משרד הבריאות ושאלו לגבי הוותק, מקרים חריגים שקרו לו בעת טיפול זכורים וכל שאלה או חשש שעולה על דעתכם. אם אתם חשים בתחושה של אי נעימות, חוסר נוחות או שאתם פשוט לא מצליחים "להתחבר" רגשית אל הרופא, בקשו לסיים את הפגישה. ניתוח פלסטי אצל רופא שיש כלפיו תחושת ניכור עלול לגרום לתחושות חוסר אמון וחששות כבדים עקב הניתוח הצפוי ולמעשה אין כל סיבה שתעמדו בלחצים הללו, שיוכלו להיות מוסרים בקלות על ידי האדם המתאים.

תתרחקו מהבטחות חשודות

כפי שאין 100% כישלון, כך גם אין 100% הצלחה והדבר נכון לכל תחום מקצועי באשר הוא. אם הרופא שיושב מולכם מתפאר בהצלחות בדוקות, מצהיר שמעולם לא עברו תחתיו לקוחות שנזקקו לתיקון או שאינם היו מרוצים, מתפאר בתהליך בטוח לחלוטין ומשתמש בהפרזות מוגזמות כדי לתאר את היכולות שלו, הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה. בעולם המקצועי ובייחוד בעולם הרפואה, יש לשקף את כל הסיכונים הפוטנציאליים ואין להבטיח תוצאות בדוקות מראש.

חפשו עליו המלצות

הרופא מקצועי ונראה לכם מאוד מבחינה מקצועית וגם אישיותית. כעת זה זמן חכמת ההמונים. בקשו לדבר עם פציינטים שעברו הליך דומה לזה שאתם מעוניינים לעבור. חפשו ניתוח מתיחת בטן המלצות או חוות דעת על רופא X עבור ניתוח הגדלת ישבן. פורומים אינטרנטיים רבים יעזרו לכם לסגור הרמטית את הבחירה ברופא המנתח הזה.

מעוניינות לעבור הליך של מתיחת בטן או אולי הליך פלסטי מסוג אחר? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה ביותר להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >