Plastic & Aesthetic

הרמת חזה: על מה ולמה?

למעלה ממחצית מהנשים אינן מרוצות ממראה החזה שלהן. עבור חלק הוא קטן מידי ועבור אחרות הוא גדול מידי, לעתים לא פרופורציונלי ולעתים המבנה שלו דרוש תיקון. אך מה לגבי חזה נאה שאיבד מצורתו לאחר ההנקות או כתוצאה מאבדן האלסטיות ותהליך ההזדקנות או ירידה משמעותית במשקל ? במצב זה, החזה הופך מעגלגל ושופע לנפול וחסר צורה, אפילו בעל מראה מעט מוארך, המונע מציאה של חזיות תומכות וטובות או ביצוע פעילות ספורטיבית מבלי שהחזה "ירקוד" באופן שמפריע לתפקוד וגורם לחוסר ביטחון.

כך מתבצע הניתוח

לכן נהוג שנשים רבות פונות לקליניקות והמרפאות השונות במטרה לשמוע פרטים על ניתוח הרמת חזה. למעשה מדובר בטכניקה ניתוחית פשוטה, קצרה ויעילה, שבה מסתפקים בדרך כלל בהרדמה מקומית או כללית. המנתח חותך בעדינות מסביב לעטרה ומקבץ את העור הרפוי על מנת שהחלק התחתון של השד יתרומם. לאחר שהוא מוודא כי הפטמה נמצאת במקומה הטבעי הוא מסיר את עודפי העור ותופר את החתך. תיתכן צלקת קטנה מסביב לעטרת הפטמה.

שילוב ניתוחים נוספים

כאשר מדובר בצניחת חזה משמעותית, הרופא יוכל לשלב חתך נוסף בקפל שמתחת לשד על מנת להדק טוב יותר את העור. גם לחתך זה צפויה צלקת קטנה. במקרים רבים מעוניינות נשים לשלב בין הרמת החזה להליכים נוספים הקשורים בו כמו הגדלת חזה או הקטנת חזה. סך כל הניתוח בין שעה וחצי ועד שלוש שעות.

כאשר בודקים לגבי ניתוח הרמת חזה מחיר יקר דווקא נחשב לבטוח יותר, מפני שלרוב הוא נגזרת של מומחיות הרופא המטפל, המומחיות והניסיון שיש לו. למרות זאת, מומלץ לקבל טווח מחירים ממספר מרפאות ולהשוות ביניהם, כאשר המחיר יורכב מבעל האמינות, המקצועיות והמחיר המשתלמים ביותר ולא דווקא הזולים.

שוקלות לעבור הליך פלסטי כלשהו או אולי ניתוח להרמת חזה? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >