Plastic & Aesthetic

מיני פייסליפט לעור הפנים

כל אישה שמגיעה לגיל מסוים (לרוב מעל 55) מתחילה לסבול מהזדקנות של העור, מהיווצרות קמטים, כפלים, עור מדולדל ומראה מבוגר יותר. אלא שמבחינה גנטית, ישנה קבוצת נשים בלתי מבוטלת המתחילה לסבול מבעיות אלה גם בגילאים מוקדמים יותר, כאשר נוצרים כפלים וצניחה של העור בעיקר בלסת התחתונה ובאזור הצוואר. אלא שאזורי הפנים העליונות כמו העפעפיים, הלסת העליונה והמצח נותרים צעירים, מוצקים ויפים. היות ומתיחת הפנים השגרתית נועדה לטיפול בכל אזורי הפנים, נזקקות נשים אלה לפתרון ביניים ועבורן נועדה מיני מתיחת פנים מיני ליפט.

פגישה מקדימה עם הרופא

ככל פרוצדורה ניתוחית בעולם הטיפולים האסתטיים, יש צורך לפגוש בשלב הראשון את הרופא הפלסטי על מנת שיהיה ניתן להחליט האם כדאי לבצע מיני מתיחת פנים, איך וכיצד. הרופא יוכל להסביר על כלל הסיכונים וההצלחות הקיימים בניתוח הקטנטן וגם להתאים את הציפיות של המטופלת לתוצאות ריאליות שיתקבלו לאחר הניתוח. זה הזמן לשאול את כל השאלות ולהביע את כל החששות על מנת לקבל כמה שיותר מידע שבאמצעותו יהיה ניתן להחליט האם ללכת על זה. בפגישה זו תימסר לרוב גם הצעת מחיר.

קבלת החלטה שקולה ומחושבת

הרופא יחליט בהתאם לנסיבות הרפואיות האם יש לבצע את ההליך בהרדמה מקומית או מלאה. לרוב נדמה שהמונח "מיני" מבטא הרדמה מקומית בלבד, אך זה איננו נכון בהכרח. אם המצב הבריאותי יאפשר זאת, יהיה ניתן לבצע הרדמה מקומית שתסייע בהחלמה ולא תדרוש אשפוז ממושך בבית החולים.

חיפוש רופא מתאים

כאשר מחפשים מידע בנושא מיני מתיחת פנים מחיר והמלצות על רופאים מובילים, חשוב לקחת בחשבון שההצעה הזולה ביותר היא לאו דווקא המשתלמת ביותר. חשוב לבחור ברופא מקצועי עם ניסיון רב בביצוע מיני מתיחות פנים שיש כלפיו חיבור אנושי טוב ותחושת אמון גבוהה. לא כדאי להתפתות להבטחות מיותרות ומוגזמות ולחסוך במחיר על חשבון הפנים. בעבר נפוצו לא מעט מקרים שבהם שרלטנים ביצעו הליכים כירורגיים דומים באופן בלתי אחראי שיצר סיבוכים. יש להימנע מכך ולפנות אך ורק אל הטובים והאמינים ביותר בתחום.

האפשרות של מתיחת פנים, או מיני מתיחת פנים נראית לכן ריאלית? שוקלות לעבור הליך מסוג כזה? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >