Plastic & Aesthetic

שאיבת שומן קטנה/ גדולה

ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הטיפולים השכיחים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים ותוצאותיו משפרות בצורה דרמטית את חייהם של אלה העוברים את הטיפול. אין ספק שמחלת ההשמנה היא בין המחלות הנפוצות בעולם וגם זאת שלא קל להירפא ממנה ,מלבד המחלות הסופניות והמחלות שטרם נמצא עבורן מרפא. יש מי שיחלקו על כך שמדובר במחלה . עבור אנשים בעלי משקל עודף ,שאינם מצליחים לרזות וחייהם נמצאים בסכנה . עקב כך זו היא מחלה לכל דבר, ואין ספור הדיאטות שאנשים אלו ניסו ולא צלחו , הביאו אותם לביצוע הניתוח והם יעידו על כך בצורה הטובה ביותר.

שאיבת שומן גדולה – טיפול במרפאת ד"ר מור ד"ר מור מבצע בהצלחה טיפול של שאיבת שומן לפיסול הגוף ובעל ניסיון רב בתחום. שאיבת השומן יכולה להתבצע מהירכיים, מהעכוז או מהישבן, מהבטן וממספר מקומות נוספים בגוף. הטיפול מהיר ויעיל בצורה ניכרת ומתבצע לאחר אבחון ובדיקת התאמה בקליניקה. לאחר מכן לפני הטיפול מסומנים האזורים מהם המטופל או המטופלת מעוניינים להסיר את השומן (רק לאחר וידוא שאכן הדבר אפשרי) ואז מוחדרת צינורית קטנה בעזרתה נשאב השומן העודף והמיותר החוצה. זוהי דרך מעולה לחיטוב ופיסול הגוף במיוחד במקומות בהם יש בליטות שומן לא רצויות.

לאחר השאיבה הפתח הקטן נתפר והמטופל לובש מחוך צמוד אשר עוזר בתהליך ההחלמה והריפוי . המחוך עוזר להתכווצות הרקמות באזור בגוף בו נעשתה שאיבת השומן.

התמחות בשאיבת שומן  – ד"ר מור

על מנת לבצע הליך של שאיבת שומן על הרופא המטפל להיות מומחה בתחום שכן יש חשיבות רבה לאופן השאיבה כמו גם לכמות הנשאבת . כאשר חשוב לשמור על פרופורציות ואסתטיות לאחר השאיבה , כד להגיע לסימטריות מושלמת. לצורך כך , יש צורך בידיים מנוסות ורופא מיומן בהליך . ד"ר מור הוא ללא ספק בין הרופאים הבכירים והמנוסים שיכולים לספק לך את התוצאות הטובות ביותר לטיפול שאיבת שומן מקצועי בצורה הטובה ביותר.

לפרטים נוספים על טיפול שאיבת שומן ומגוון טיפולים וניתוחים פלסטיים אחרים במרפאת ד"ר מור השאירו פרטים או חייגו עכשיו לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות לפני קביעת תור לטיפול שאיבת שומן קטנה או גדולה.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >