Plastic & Aesthetic

ניתוח עפעף עליון

ניתוח עפעפיים עליונים

אחד הניתוחים האסתטיים שהפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות הוא ניתוח הרמת עפעפיים. במרפאתו של ד"ר מור תיהנו מהניתוח המקצועי ביותר אשר מבוצע ברגישות רבה תוך שימת דגש על ביטחון ודיוק. במרפאה ניתן לבצע ניתוח עפעף עליון, תחתון או שניהם. הניתוח מבוצע בעזרת חתך אשר מוסתר היטב בקפל העפעף העליון או בקו אשר מתחת לריסים בעפעף התחתון. במידת הצורך מסירים את עודפי השומן ומשתמשים בשומן העודף למילוי כהויות ושקעים מתחת לעפעפיים  ,מוסרים עודפי העור ולבסוף נתפר העור בצורה עדינה כך שהחתכים מוסתרים היטב.

ניתוח עפעפיים עליונים בדרך הבטוחה ביותר

רוצים לעבור את ההליך אך חוששים? מטופלים רבים במרפאתו של ד"ר מור עברו את הטיפול ומדווחים על תוצאות מעולות עם מראה טבעי, עור חלק מסביב לעיניים והחלמה מהירה מאוד מהניתוח הפשוט יחסית. הניתוח תורם רבות להצערת העור וקבלת מראה רענן לפנים.

מעוניינים לבצע הרמת עפעפיים תחתונים או עליונים? הגיעו לבדיקה ואבחון בקליניקה, במהלכה יעבור הרופא על ההיסטוריה הרפואית שלכם ויתאם ציפיות, יסביר בצורה מפורטת על ההליך ויכין אתכם פיזית ונפשית לטיפול הקצר שיקבע בתור אחר.

לאחר מכן תבוצע סדרת צילומים ממספר זוויות, בדיקה פיזית של הגבות, הראייה והעפעפיים וכן יינתנו לכם הנחיות להכנה, כמו הפסקה של נטילת תוספי מזון וכדומה.

חזרה לשגרה לאחר ניתוח עפעפיים עליונים

כמו בכל התערבות כירורגית ולו הקטנה ביותר, הגם שניתוח זה אינו מסובך או כואב, ייתכן ובכל זאת תרגישו אי נוחות לאחר שההרדמה תפוג . ניתן לטפל בזאת בקלות בעזרת הנחת רטיות קרות עם קרח על העיניים. הסימנים הכחולים והנפיחות שיהיו לאחר הניתוח גם הם ייעלמו בהדרגה לאחר כשבוע כמו גם דמעות ורגישות בעיניים שייתכנו, אך לאחר זמן קצר של התאוששות במרפאה וכשבוע התאוששות בבית, כל התופעות הללו יחלפו ואתם תהנו ממראה צעיר ורעננן של העיניים והעפעפיים!

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם או צרו קשר עוד היום לקביעת תור!

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >