Plastic & Aesthetic

ניתוח פנים: מחירים וכל מה שחשוב לדעת

ההערכות עומדות על עשרות אלפי אנשים שמחפשים מידי יום ניתוח פנים פלסטי שיעניק להם מראה רענן, צעיר וזוהר – חף מקמטים וכזה שמצטלם נהדר לפילטר של האינסטגרם. במאה ה-21 נהוג לומר שפנים יפות הן כרטיס ביקור לא רע בכלל ואדרבה, הניתוח הזה תורם לעליית הביטחון העצמי ולשפע מחמאות ופרגונים מהסביבה. אין ספק שלבצע ניתוחים פלסטיים בפנים הפך כיום לדבר מקובל ונפוץ מאוד ובעלויות נמוכות מבעבר.

קצת מידע לגבי מחירים

אז כמה משלמים היום על ניתוח פלסטי בפנים מחיר כולל? ההערכות מדברות מ – 25,000 שקלים בממוצע, כאשר בעבר הניתוח היה מתומחר בעשרות אלפים יותר מכך וללא כל קשר למאפיינים הספציפיים של המטופלים. היום כתוצאה משיקולים שונים שילוו את הרופא המנתח ביחס למצבכם הבריאותי וגילכם, ייתכנו שינויים במחיר. בנוסף ניתן לשלב מספר הליכים קוסמטיים תוך כדי הניתוח, דבר שכמובן מייקר יותר את העלויות.

3 מיתוסים נפוצים על ניתוחי פנים

  1. בעבר היה נהוג לחשוב שניתוחי הפנים מעניקים מראה קפוא ופלסטי מידי, שאיבד את המראה הטבעי שפעם היה לו. אלא שהתופעות שליוו את הניתוח בעבר בהחלט אינן קיימות עוד למעט הצטברות נוזלים ומעט בצקת במהלך תקופת ההחלמה מהניתוח ולא מעבר לו. כן יש לקחת בחשבון את הסיכון למראה "מופתע" מידי בתקופת ההחלמה כאשר מבצעים ניתוח הרמת מצח – ניתוח פלסטי בפנים שנועד להאיר את הפנים ולהקנות מראה זוהר מתמיד.
  2. אנשים שמגיעים לרופא לוקחים בחשבון את מקצועו המכובד ונמנעים במודע מלבקש ממנו להציג עבודות קודמות שיעידו על כשרותו ומומחיותו לביצוע הפרוצדורה על מנת שלא יכעס. בהחלט ההיפך הוא הנכון – רופא טוב איננו כועס ואף מעניק לכם את כל המידע והטיפים החשובים ביותר.
  3. האם יש לבצע רק ניתוח אחד לאורך החיים ולעצור מבלי לתקן גם דברים אחרים שמפריעים לי? פעם היה נהוג לחשוב שאסור לבצע יותר מניתוח פנים אחד אלא שהיום תוצאות הניתוח הפלסטי נשמרות עד שבע שנים ויותר כאשר ניתן לעבור ניתוח נוסף גם לאחר שנים ארוכות.

מעוניינות להחזיר לפנים שלכן את המראה הצעיר והמתוח? שוקלות לעבור ניתוח פלסטי בפנים או מתיחת פנים? אם כן, ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה ביותר להיעזר בה והמקום המקצועי שבו תוכלנה לקבל את המענה שבו אתן מעוניינות. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >