Plastic & Aesthetic

כל מה שחשוב לדעת על מתיחת פנים

לעת זקנה עור הפנים שלנו הופך לרפוי ודק ונוצרים בו חריצים וקמטים רבים כתוצאה מצניחת רקמות הפנים והצוואר. קפלים מתחילים להיווצר בין הפה לאף והסנטר, הלסת מאבדת את המבנה המוצק שהיה בה קודם לכן והמצח מלווה בקמטים רבים. למה זה קורה לנו בעצם? הסיבה לכך היא ירידה בכמות ובאיכות סיבי הקולגן והאלסטין המצויים בעור הפנים, התרופפות של הרצועות התומכות ברקמות העור, דלדול השומן התת עורי וספיגה של עצמות הפנים.. על כן אנשים רבים שחוצים את גיל 50, מתחילים לחפש כמה עולה מתיחת פנים ואצל מי כדאי לבצע אותה.

טיפול מתמשך או אחת ולתמיד?

גברים ונשים רבות מתלבטים האם כדאי להשתמש במסכות ממצקות לעור הפנים ובתכשירים שונים? האם לבצע הזרקות שיחליקו את עור הפנים? או האם לבצע ניתוח מתיחת פנים ו"לגמור עם זה" אחת ולתמיד? לא אחת קורה שאנשים מחפשים מחיר מתיחת פנים ומבינים כי התקציב מפנה אותם אל עולם התכשירים. במקרים אחרים אנשים רבים נבהלים מהאופציה הניתוחית ובוחרים בפתרונות קצרי הטווח. אמנם לכל אחד הטיפול שמתאים לו, אך הניתוח לא רק מצעיר את עור הפנים בשנים רבות – אלא גם שומר על אחידות התוצאה לטווח זמנים ארוך מאוד, מה שללא ספק מביא את החיפוש של מתיחת פנים מחיר עבור ניתוח לרלוונטי ונכון הרבה יותר מבחינה קוסמטית ורפואית.

כמה זה באמת עולה?

אמנם יש להתחיל ולבדוק לגבי מתיחת פנים השוואת מחירים ובדיקת רופאים מומלצים, אך חשוב למצוא את הרופא הפלסטי שיהווה את הגורם המקצועי האמין ביותר בעיניך. ביצוע מתיחת הפנים יכול להותיר צלקות והאחריות לתוצאות מדויקות הינה גבוהה מאוד ולכן יש לבדוק גם את הניסיון של הרופא בביצוע ניתוחים אלה.

אם תחפשו בגוגל מתיחת פנים מחירון ועלויות, תמצאו תעריפים שונים. זאת בהתבסס על המומחיות והניסיון שיש לכל אחד מהרופאים או הקליניקות המציעים את סוג טיפול זה וכן המחיר מורכב מטכניקת הביצוע בהתבסס על רקמות העור הקיימות, הגיל, הנסיבות הרפואיות ומשתנים נוספים שמהווים פקטור משמעותי במחיר. עם כל זאת, עלותה של מתיחת פנים מחירים והתעריפים משתנים בהתאם לפרוצדורה .

רוצות להחזיר לעור הפנים שלכן את המראה המתוח, הצעיר והיפה יותר? שוקלות לעבור הליך של מתיחת פנים? אם כן, ד"ר מור הוא הכתובת הנכונה ביותר לפנות אליה והמקום המקצועי שבו תוכלנה לקבל את המענה שבו אתן מעוניינות. לקבלת פרטים נוספים בטלפון וקביעת תור, צרו קשר ב – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >